• Vy mot norr från S:t Laurentii kyrktorn med Hallalyckan och Tullbron i förgrunden.  Ytterligare två "älder" kopior finns, en i kommunarkivet "blått album, en i Bratt albumet. Bilderna har olika maskeringar.
    Photo: BRATT Fredrik / Rian museum
    Photo: BRATT Fredrik / Rian museum

Vy mot norr från S:t Laurentii kyrktorn med Hallalyckan och Tullbron i förgrunden. Ytterligare två "älder" kopior finns, en i kommunarkivet "blått album, en i Bratt albumet. Bilde...

Tidigare benämning: Tomt 11,12,14-16,19, 20, 37-42,47,51-55,