• Ateljéfoto av sex kvinnor iklädda hattar och kappor. De sittande kvinnorna är systrar och heter Gerda Alfrida Johansdotter, som sitter till vänster, och Hilma (som gift sig i Tvååker till Andersson). Deras syster Hanna, gift Munther, står som nr 2 från vänster. Systrarna föddes i Veddige på Syllinge 7.
    Photo: Björkström, Gustaf / Hallands kulturhistoriska museum

Ateljéfoto av sex kvinnor iklädda hattar och kappor. De sittande kvinnorna är systrar och heter Gerda Alfrida Johansdotter, som sitter till vänster, och Hilma (som gift sig i Tvååk...

1 comment

• Damerna på bilden är Fr.V Okänd, Sittande Gerda Alfrida Johansdotter, Stående Hanna Munther f. Johansdotter, Okänd,