• Smycke. Maljor från Skåne.Silver, delvis förgyllda. Förvärvade av museet 1872. Tillverkadeav Lars Magnus Holm i Kristinastad Skåne. Någonstans mellan 1750 och 1836.
Föremål ur Nordiska museets samlingar invnr. 58A-D.
    Photo: Landin, Mats / Nordiska museet (Upphovsrätt) * Depicted object has its own license
Föremål ur Nordiska museets samlingar invnr. 58A-D.

Smycke. Maljor från Skåne.Silver, delvis förgyllda. Förvärvade av museet 1872. Tillverkadeav Lars Magnus Holm i Kristinastad Skåne. Någonstans mellan 1750 och 1836. Föremål ur Nor...