• Enligt fotografens noteringar: "Enligt ritningen är detta ett "gratängrum". På bilden ser man Ingrid Lindström, till vänster om henne fortsätter tillverkningsbanan, men det var denna del Ulf Bertilsson var angelägen om att ej fotograferades. Längst till höger i bild ser man en pall med fiskblock som sedan sågas i lämpliga bitar innan Ingrid får dem och lägger dem i folieformar." "Foto från portarna. Här ser man bandsågen med vilken man sågar fiskblocken till lämpliga bitar."
Fototid: 1996-01-19.
    Photo: Albinsson, Rolf / Bohusläns museum

Enligt fotografens noteringar: "Enligt ritningen är detta ett "gratängrum". På bilden ser man Ingrid Lindström, till vänster om henne fortsätter tillverkningsbanan, men det var den...

Samtidigt förvärvat: Sverige i blixtbelysning, UMFA53734:0001-0760