Medlemmar i BK Ringen i sin klubblokal i Jönköping. Övre raden: Allan Starkenberg (1), Jonas Jonasson (2), Karlsson (3), Ragnar Nilsson (4), Lars Thörn (5), Sten Hernell (6), Sigva...

4 comments

• Fjärde personen, sittande, från vänster, med bar överkropp är Oskar Eriksson (1908-2002).
  • Tack för din kommentar och att du ville hjälpa oss förbättra informationen i Jönköpings läns museums databas.
  • Om nu rätt skall vara rätt...så är det den förste personen från vänster med bar överkropp som är Oskar, nu verkar han vara den femte, då hans namn står som nummer fem i uppräkningen. En verkar vara namnlös, då det ju är sex personer i främre raden. Så han med bar överkropp, som håller nävarna ihop, är Oskar, inte han med korslagda armar.