På kontoret till Motorsevice och Uno-X bensinstation i Lekeryd sitter Bengt Lagervall och pratar i telefon, året är 1964.

2 comments

• Det här är inte på Expressen.

Detta är troligtvis Bengt Lagervall på sin Uno-X mack Motorservice i Lekeryd. Se inlägg på Facebook "Jönköping - Bilder Nostalgi Minnen (JBNM)". Se inlägget av Bo Danielsson. Det finns ett Volvo-standar/flagga på skrivbordet och utanför fönstret en bensinpump med texten "Premium". Personen är väldigt lik Bengt Lagervall som senare var verksam även i Huskvarna Auktionsverk.

Se länk:

Hälsningar från Jörgen Elm

• Tack för din kommentar och att du ville hjälpa oss förbättra informationen i Jönköpings läns museums databas