• Fotografi av ett snöigt vinterlandskap. Påskrift [av Curt Nyström Stoopendaal?] på baksidan: "Klubben, Här bodde morfar de sista åren". Klubben ligger i Östra Älvsala vid Bullandö på Värmdöns ostligaste del enligt uppgift av Ulf Sjölin Stockholm. Det var familjen Nyström Stoopendaals sommarställe under flera år. Morfar är då Jenny Nyströms far Daniel Nyström om det är Curt som har skrivit texten till bilden.
    Photo: Kalmar läns museum

Fotografi av ett snöigt vinterlandskap. Påskrift [av Curt Nyström Stoopendaal?] på baksidan: "Klubben, Här bodde morfar de sista åren". Klubben ligger i Östra Älvsala vid Bullandö ...

Material: Papper
Teknik: Fotografi