• Gruppbild på kontorspersonal, Svenska Tobaksmonopolet 1928

Övre raden från vänster: Signe Modin, Karin (otydligt), Signe Eriksson, Edie Råberg, Lilly Nilsson, Jenny Olsson, Elsa Johansson, Vilma Källström, Lissie Samuelsson.

Mellersta raden: Elly Nilsson, O. (otydligt), C-F Nilsson, K. Andrén, Gunnar Hansson, Axel Krusell, Oalau Modin, Greta Sjödin.

Nedre raden: Eugenia Wallberg, Anna Maja Svensson, Frida Hagberg, Karin Ingström, Tora Käll, Siri Lundberg, Elin Oldfeldt, Berta Quick.
    Photo: Snus- och Tändsticksmuseum
  • Gruppbild på kontorspersonal, Svenska Tobaksmonopolet 1928

Photo: Snus- och Tändsticksmuseum

Gruppbild på kontorspersonal, Svenska Tobaksmonopolet 1928 Övre raden från vänster: Signe Modin, Karin (otydligt), Signe Eriksson, Edie Råberg, Lilly Nilsson, Jenny Olsson, Elsa J...