• Nykterhetsloge. Från vänster: - Sittande: 1) Nina Molander, 2) polis Carlsson, 3) Lars Olsson, 4) O. Lindkvist, 5) Berta Olsson (syster till Nils Olsson) - Stående: 1) Martin Sandén, 2) Hanna Borgström, gift Svedman, 3) bagare Olof Olsson i Östra Grevie, 4) Arthur Lindquist, 5) Hans Melkior (svåger till Landren), 6) Joel Melkior, gift med Elida Löfvall, 7) okänd, 8) Ruth Lindholm (syster till Ivar Landgren), 9) Nils Olsson. Negativ 70:5547.
    Photo: Trelleborgs museum

Nykterhetsloge. Från vänster: - Sittande: 1) Nina Molander, 2) polis Carlsson, 3) Lars Olsson, 4) O. Lindkvist, 5) Berta Olsson (syster till Nils Olsson) - Stående: 1) Martin Sandé...