• Dräkt. "Österåker Ingrid Ohlsdotter (från Torp) Anders Person (från Berga), Kerstin (från Gröfsbol) Ingrid Carlsdotter (från Ettersta) Yfaxla. Hvardagsdrägt. Hvardagsdrägt wid barndop och bröllop. Söndagsdrägt "Tre kvinnor och en man i helgfigur. Akvarell i storformat av J.W Wallander. Kopia?
    Photo: Nordiska museet

Dräkt. "Österåker Ingrid Ohlsdotter (från Torp) Anders Person (från Berga), Kerstin (från Gröfsbol) Ingrid Carlsdotter (från Ettersta) Yfaxla. Hvardagsdrägt. Hvardagsdrägt wid barn...