• Den första gossorkestern 1938 med ledarna Peter Nilsson, Eric Conradsson. Eriki Lingemo, P.O. Friberg, äldre herrar med hatt från vänster, Peter Nilsson Conradsson, (Andersson) Lingemo, P O Friberg, gossar främre raden från vänster, Alf Hansson, Bengt? Kristiansson, Arne Gullberg, Rolf Carlsson, Leif Jönsson, Arne Tillberg, Alf Westman, Åke Löfdahl, 21 Lennart Molander, bakre raden från vänster, Henry Johansson, Agne Lundström, Folke Hansson, Åke Möller, Golge Harvidsson, Robert Sjölin, Sven-Erik Lundahl, Göte Jönsson, Per-Erik Jönsson, Agne Andersson, Lennart "Bot" Nilsson, Jarl Sjöberg, Arne Persson, Kurt Johansson, Börje Folkstrand, negativ 1400 18x24 J.
    Photo: Trelleborgs museum

Den första gossorkestern 1938 med ledarna Peter Nilsson, Eric Conradsson. Eriki Lingemo, P.O. Friberg, äldre herrar med hatt från vänster, Peter Nilsson Conradsson, (Andersson) Lin...