• Teater, Cederholm foto, överst Ulla Persson, Barbro Magnusson, Siv Olsson, Yvonne Aneroth, Ulla Roth, Ingrid Jönsson, Maj Lis Svensson, Elsie Cederberg,___, Britt Anderberg, Jan Nilsson, Axel Ahlström, Bertil Johansson, Kurt Mattsson, Gunn Persson, Birgitta Lundberg, Ingalill Nilsson, ___, Nilsson, Dagny Hansson, Louise Mattsson, Per Gunnar Lundin, Lilli? Ingrid Nilsson, Elsie Möller, Elsie Ström, Siv Jönsson, Viola Ahlström, Ruth Jönsson, Anita Jönsson, Margit Pettersson, framför sittande Ingrid__, Ulla Börjesson, ___, Kajsa Nilsson, Pettersson, Maj Lis Olsson.
    Photo: Trelleborgs museum

Teater, Cederholm foto, överst Ulla Persson, Barbro Magnusson, Siv Olsson, Yvonne Aneroth, Ulla Roth, Ingrid Jönsson, Maj Lis Svensson, Elsie Cederberg,___, Britt Anderberg, Jan Ni...

Barnteater.