• Invigning av Traktorutställningen, "Traktorer med drag",  första utställningen. Visning av traktorer , arbetsmaskiner och redskap tillverkade 1917-1950, Julita gård, juni 2007. Janne Pettersson chef för Julita invigningstalar. Representanter från kommunen klipper bandet.
    Photo: Segemark, Peter / Nordiska museet (Upphovsrätt)

Invigning av Traktorutställningen, "Traktorer med drag", första utställningen. Visning av traktorer , arbetsmaskiner och redskap tillverkade 1917-1950, Julita gård, juni 2007. Jan...