• Kalmar Län
Ölandsbron 10år

Kalmar FF 1982
Stående från vänster i rad 3
Bo Johansson, tränare Thomas Sunesson, Jan-Åke Lundberg, Peter Rydasp, Mikael Larsson, Kurt-Arne Bergstrand, Ulf Olsson, Björn Wigstedt, Thomas Ström, Ruben Alexandersson, Bitr, tränare.
Mittenraden fr. v.
Kjell Nyberg Manager, Göran Persson, Mats Eliasson, Tony Persson, Martidis Vasilios, Peter Dani- elsson, Håkan Jägerbrink, Benno Magnusson, Gustav Göthlin läkare.
Främre raden:
Mikael Marka, Tommy Berggren, Tony Jonsson, Leif Friberg, Hans Gustavsson, Mats Andersson, Johny Erlandsson, Alf Nilsson
Saknas på bild: Håkan Arvidsson och Mats Gunnarsson.
Spelartruppens fasta nummer:
22 Tony Persson
23 Håkan Jägerbrink
24 Martidis Vasilios
    Photo: Kalmar läns museum (Upphovsrätt)

Kalmar Län Ölandsbron Ölandsbron 10år Kalmar FF 1982 Stående från vänster i rad 3 Bo Johansson, tränare Thomas Sunesson, Jan-Åke Lundberg, Peter Rydasp, Mikael Larsson, Kurt-Arne ...