• Gruppfoto av Kronobergs regementes regementsofficerare,
uppställda utomhus, mot en skogsdunge.
Översta raden fr. v.: Löjtn. A. Bredberg,  lötjn. H. Wickström, löjtn. frih. H. Lilliecreutz, löjtn. H. Forssman, löjtn. Hj. Hedenblad, löjtn. T. Myrin, u.löjtn. A. Henning, u. löjtn. M. Sundberg, kapt. L. Silfversparre, löjtn. F. Låftman, underlöjtn. F. Wernstedt, löjtn. S. Nordenskjöld, u.löjtn. M. Fornander.
Undre raden fr. v.: Kapt. R. Sundberg, kapt A. Reuterswärd, kapt. A. Bergenstråhle, öv.löjtn. Bo Ribbing,  överste Gösta Hyltén-Cavallius, major Sten Kalling, kapt. E. Nerman, kapt. F. Westin, löjtn. G. Gyllenswärd, löjtn. G. Ehrenborg.
    Photo: Tillander, Jenny / Kulturparken Småland / Smålands museum

Gruppfoto av Kronobergs regementes regementsofficerare, uppställda utomhus, mot en skogsdunge. Enligt en förklarande "blindkarta", kalkerad på smörpapper är officerarna följande: ...

Bildtext: Grupporträtt, man.M 8081.Jenny Tillander, Alfvesta & Grennaforssa.
Samtidig förvärvat: M 8043 - M 8099