• Första försäljningsdagen i PFA:s nya butikslokaler (i kv. Pennfäktaren), Vasagatan 7, Stockholm, den 7 oktober 1978.
På Frimärkets Dag öppnades lokalerna för allänheten. De sex kassorna hade god försäljning av de nyutgivna frimärkena Kröningsvagn och Svampar. Skrivplatserna var bl a placerade runt en pelare i lokalen.
    Photo: Hellström, Yngve / Postmuseum (Upphovsrätt) * Depicted object has its own license

Första försäljningsdagen i PFA:s nya butikslokaler (i kv. Pennfäktaren), Vasagatan 7, Stockholm, den 7 oktober 1978. På Frimärkets Dag öppnades lokalerna för allänheten. De sex kas...

Se Tidningen PS nr 21/1978.