• Vid Ideströms villa i Neglinge, Saltsjöbaden.

I främre raden från vänster: Anna Ideström född Fornander, Gustaf Leonard Ideström och  Sofie Fornander, syster till Anna Ideström

I bakre raden från vänster: Gertrud Nordvik, dotter till Gerda Nordvik, Gerda Nordvik född Ideström, dotter till Anna och Gustaf Fornander, Henrik Fornander, bror till Anna Ideström, Janna Fornander född Arnesen, gift med Henrik Fornander, Barbro Nordvik gift Bergenström, dotter till Gerda Nordvik.

Mellan Anna och Gustaf Ideström: Harald Nordvik, bror till Gerda Nordvik.
    Photo: Kalmar läns museum

Vid Ideströms villa i Neglinge, Saltsjöbaden. I främre raden från vänster: Anna Ideström född Fornander, Gustaf Leonard Ideström och Sofie Fornander, syster till Anna Ideström I...