• Ung publik från Gränna realskola i Grännaskolans matsal som lyssnar på Arne Domnérus orkester i februari 1964. I andra raden fr vänster sitter Sigvard Jarl som nummer två, därnäst Sven-Åke Wadskog, Göran Malm, Christer Andersson och Gösta Ekman och sjua är Håkan Grennwall. Flickan med hästsvans i raden bakom är Marita Wallmo, på hennes vänstra sida sitter Per Lilja. I vänstra hörnet sitter också bland andra Lars Aspgren, Mrs Janes, Claes Jerneck och Anders Thörnblad.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Ung publik från Gränna realskola i Grännaskolans matsal som lyssnar på Arne Domnérus orkester i februari 1964. I andra raden fr vänster sitter Sigvard Jarl som nummer två, därnäst ...

2 comments

• Personerna på bilden på samma rad är Sigvard Jarl, Sven-Åke Wadskog, Göran Malm, Christer Andersson, Gösta Ekman. Vi gick alla i samma klass i Gränna realskola, sista klassen.

Mvh, Sigvard Jarl

• Tack.