• Läraren Bo Hansson bakom en grupp elever med block i händerna, troligen biologilektion. Eleverna har block och antecknar. Från vänster: Bengt-Ove Palmér, Hans Granbom, Helena Johansson, Per-Göran Nykvist, Anita Lycken, Rolf Sjöö samt Sören Andersson framför läraren. Därnäst i profil Bertil Hugander, okänd och längst till höger Håkan Blomkvist. Längst fram, men armen om framförvarande är Bernt Callerstig.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Läraren Bo Hansson bakom en grupp elever med block i händerna, troligen biologilektion. Eleverna har block och antecknar. Från vänster: Bengt-Ove Palmér, Hans Granbom, Helena Johan...

• Rolf Sjöö i mitten fram 6a fr vänster
  • Inte Lena Johansson utan Helena