• Grenna Hembygdsförenings styrelse stående bakom ett bord med olika föremål: tuba, skospännen, dragspel mm. Sannolikt nyförvärv till Grenna Hembygdsförening. Somliga skänkta av Åke Barck Berkén.
Från vänster: okänd, Nils Jarenskog, Åke Rahm, Holger Andersson, Bernt Rendahl, Carl Pragberg, okänd, Olof Fong samt Tage Grennfelt
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Grenna Hembygdsförenings styrelse stående bakom ett bord med olika föremål: tuba, skospännen, dragspel mm. Sannolikt nyförvärv till Grenna Hembygdsförening. Somliga skänkta av Åke ...