• SMU-scouter i Gränna missionskyrka. Till vänster står möjligen Margareta Svensson. Som tvåa och trea  från vänster står Elisabeth Josefsson och Kenneth Lind. Från höger Lars-Göran Blom och Bengt-Olof Jonsson, Helene Forsberg och Margareta Ingmarsson. Fanan hålls av Mats eller Lars Kassholm.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

SMU-scouter i Gränna missionskyrka. Till vänster står möjligen Margareta Svensson. Som tvåa och trea från vänster står Elisabeth Josefsson och Kenneth Lind. Från höger Lars-Göran ...

5 comments

• Tvåa fr. vä. Elsabeth Josefsson, trea fr. hö Helene Forsberg, med fanan Mats eller Lars Kassholm