• Montage av två fotografier med stadsvyer från Uddevalla centrum. Den övre bilden är tagen på Kungstorget, i förgrunden syns en man iklädd hatt, kavaj, väst och fluga gå mot betraktaren. Han tittar mot Hasselbacken. Bakom honom syns bilar, bussar, cyklister och gångtrafikanter.
På den nedre bilden står en telefonkiosk med två hytter vid Bäveån. I båda står personer vars ben skymtar under dörrarna. Till vänster om telefonkiosken står en skärm med tre likadana affischer. På affischerna syns en rund bild av en kvinna med texten "Ung på jobbet... Bättre för Dig genom LO"
    Photo: Granath, Sten / Bohusläns museum (Upphovsrätt)

Montage av två fotografier med stadsvyer från Uddevalla centrum. Den övre bilden är tagen på Kungstorget, i förgrunden syns en man iklädd hatt, kavaj, väst och fluga gå mot betrakt...