• Festklädda män och kvinnor sitter vid matbord med sångtexter framför sig och sjunger, i samband med Gränna Sångsällskaps 30-årsjubileum. De är möjligen på Ribbagården eller Hotel Brahe. Från vänster: Thure Ekwall, Hadar Dahlström, Svea Edberg, Karl-Erik Karlsson. Troligen Nils Jarenskog som står upp och dirigerar. Till höger närmast i bild Manfred Karlsson.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Festklädda män och kvinnor sitter vid matbord med sångtexter framför sig och sjunger, i samband med Gränna Sångsällskaps 30-årsjubileum. De är möjligen på Ribbagården eller Hotel B...