• Fanbärarna Leif Rehnberg till vänster och Ingeborg Jakobsson till höger flankerar dagens klockmottagare.  Från vänster (bakre raden) Ragne Johanson, Martin Pettersson, Yngve Gustavsson, Gunnar Nordin, Leif Carlsson, Uno Andersson, Bengt Johansson, Ralf Andersson, Helge Gustafsson, Gil Andersson, Bertil Olsson, Karl-Erik Hörnmark, Bengt Magnusson och Karl-Ivar Olsson. Sittande från vänster Börje Wallberg, Göran Brunnberg, Willis Nordhäger, Thure Jönsson, Lars Andersson, Bengt Lööv, Olof Häll och Lennart Rytterström. En samlad grupp med klockmottagare på Trafikaktiebolaget Grängesberg - Oxelösunds Järnvägar, TGOJ-dagen i Mariefred 1986. I bakgrunden museitåget som dras av Stafsjö Järnväg lok 2 "Virå".
    Photo: Andersson, Kjell / Järnvägsmuseet

Fanbärarna Leif Rehnberg till vänster och Ingeborg Jakobsson till höger flankerar dagens klockmottagare. Från vänster (bakre raden) Ragne Johanson, Martin Pettersson, Yngve Gustav...