• Flickor och pojkar med fantasifulla mössor på huvudet står på trappan till Örensbadens restaurang. En pojk har en gitarr. De är realabiturienter. I främre ledet står från vänster Siv Karlsson, Birgitta Arvidsson, Karin Sjögren och Berit från Stamseryd. Till höger står Eva Cronholm. I andra ledet från vänster står Maud Enehed, Gunilla Jonasson och Ann-Sofi Sjöblom. Till höger i ljus kappa står Kerstin Råsberg. Bakom dem i mitten med rutig keps står Krister Johansson. Något till höger i bakre led med mörk hatt står Tommy Karlsson. Till vänster i bakre led står lärarna Erik Nyström och Rolf Möller.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Flickor och pojkar med fantasifulla mössor på huvudet står på trappan till Örensbadens restaurang. En pojk har en gitarr. De är realabiturienter. I främre ledet står från vänster S...

• Lärarna till vänster är Nyström och Rolf Möller, båda boende i Örserum.

Flickan nummer 4 från vänster i första led är Berit från Stamseryd i Ölmstad