• Läxförhör - litteraturhistoria - i samband med studenten. Sju elever sitter på två sidor av ett rektangulärt bord. Vid högra änden av bordet utanför bild, står lärarna Birgitta Sköld och Philipp Riedel. Föräldrar, anhöriga och personal sitter vid ett u-format bord runt eleverna. Till vänster står läraren Martti Alatalo. Bland eleverna till höger skymtar Vicki Nguyen, Sofia Tomlinson och Victoria Pettersson samt Jessica Rönnberg och Bianca Baiatu med ryggen mot kameran.
    Photo: Jorikson, Håkan / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Läxförhör - litteraturhistoria - i samband med studenten. Sju elever sitter på två sidor av ett rektangulärt bord. Vid högra änden av bordet utanför bild, står lärarna Birgitta Skö...