• Karl-Erik Johansson i frack stående mellan Ragnhild Wikström till vänster och hennes syster Brita Wikström till höger - Karl-Erik Johanssons hustru. Kvinnorna bär kortärmad långklänning med band i midjan och en ros vid bröstet.
    Photo: Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter

Karl-Erik Johansson i frack stående mellan Ragnhild Wikström till vänster och hennes syster Brita Wikström till höger - Karl-Erik Johanssons hustru. Kvinnorna bär kortärmad långklä...

1 comment

• Brita och Karl-Erik var mina föräldrar. Detta är inte från deras bröllop. Bilden troligen tagen när de och Ragnhild var gäster på bröllop i Fågelvik