• Det är fest. Fem män sitter i en soffa respektive på golvet vid ett bord med flera flaskor och glas. Närmast i bild två män som sitter på golvet, en håller sin arm om den andre och har möjligen en pipa i höger hand. Han säger något just som bilden tas. Mannen i mitten i soffan är troligen journalisten Sten Hedman. Soffan har ett blommönstrat tyg. Vägg med brokadmönstrad tapet. Det är samma rum som på bild gm.saak1.32.
    Photo: Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter

Det är fest. Fem män sitter i en soffa respektive på golvet vid ett bord med flera flaskor och glas. Närmast i bild två män som sitter på golvet, en håller sin arm om den andre och...