• Flygbild. Strandvy. Fritidsbebyggelse. Odlingslandskap.
Text fotokopians baksida: "Ljusfläcken i höger kant samt skadan i vänster kant retuscheras", "leverans 1 juni 1962", "250 st vykort 10,5x15 cm enligt mall. Text och förlagstext enligt nedan. Frigiven av Försvarsstaben 327/1961. Blankt utan vit kant. Retusch enligt ovan.", "Text: Flygfoto över Långasand.", "Förlag: Kooperativa, Slöinge.", "FÖRSVARSSTABEN. Granskad och tillåten för försäljning, saluhållning, utdelning och utförsel jämlikt Kungl. Kungörelsen den 31 augusti 1940 (nr 802) J. Eriksson." , "Detta fotografi, nr 327/1961 får, vid laga påföljd, icke utan särskilt tillstånd reproduceras. AB FLYGTRAFIK DALS LÅNGED."
Numreringen är AB Flygtrafiks med prefixet FF. Samtliga versioner, såsom neg, fotokopior, vykort etc, i AB Flygtrafiks bildsamling har alltid samma reg.nummer.
    Photo: AB Flygtrafik / Hallands kulturhistoriska museum

Flygbild. Strandvy. Fritidsbebyggelse. Odlingslandskap. Text fotokopians baksida: "Ljusfläcken i höger kant samt skadan i vänster kant retuscheras", "leverans 1 juni 1962", "250 st...