• Interiör hos konstnärsparet Campbell och Hesselmark på Bergsgatan 14 i Gränna. Ett bord med mönstrad duk, fat med äpplen samt två ljusstakar. I soffan sitter konstnärerna Classe Campbell och Pia Hesselmark samt barnen Christina, Maria och Johan. Till vänster står ett högt målat skåp med madonna-motiv samt en oljemålning på väggen.
    Photo: Gustafsson, Osse / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Interiör hos konstnärsparet Campbell och Hesselmark på Bergsgatan 14 i Gränna. Ett bord med mönstrad duk, fat med äpplen samt två ljusstakar. I soffan sitter konstnärerna Classe Ca...

2 comments

• Varför presenteras Pia som "hans hustru" ? Varför presenteras inte Classe som "hennes man"? Eller att de tillsammans presenteras som "konstnärsparet"? Tycker nog att den nuvarande formulerigen skaver lite.
  • Tack för din kommentar, vi har inget problem med att ändra det.