• Möte i Gränna filatelistförening i slutet av december 1960. Åtta män sitter står runt ett bord med blicken mot frimärksalbum. Från vänster: Sverker Skoglund, Gunnar Bernersson, Rune Skoglund, Sigvard Carlsson, Erik Johansson, David Rundqvist (stående), Axel Edvard Bolling samt Bertil Ander.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Möte i Gränna filatelistförening i slutet av december 1960. Åtta män sitter står runt ett bord med blicken mot frimärksalbum. Från vänster: Sverker Skoglund, Gunnar Bernersson, Run...

• Fel Bernerson rätt namn är Gunnar Bernerson