• Framför gamla Tullkammaren ca: 1923. Fr.v. "Sticke-gubben, Sköld, A Stenberg, G Dahlgren, O Persson, E Persson, B Stenberg,    O H Persson, A Baardson.   Text från "Bilder fr. v. bygd" nr. 2  Kopian o. negativ är reprofotograferade.  Bilden som är inläst kommer från ett album som finns hos C.Estmar.
    Photo: ALMQVIST Linus / Rian museum
    Photo: ALMQVIST Linus / Rian museum

Framför gamla Tullkammaren ca: 1923. Fr.v. "Sticke-gubben, Sköld, A Stenberg, G Dahlgren, O Persson, E Persson, B Stenberg, O H Persson, A Baardson. Text från "Bilder fr. v. b...