• Snickarlaget på järnvägsbron sensommaren 1936 fr.v.  PERSSON Hilding, ANDERSSON Sture,  SVENSSON Lloyd, ANDERSSON Rudolf,  ANDERSSON Ragnar, LILJEDAHL Hjalmar,  OTTOSSON Gustav.
    Photo: ALMQVIST Linus / Rian museum
    Photo: ALMQVIST Linus / Rian museum

Snickarlaget på järnvägsbron sensommaren 1936 fr.v. PERSSON Hilding, ANDERSSON Sture, SVENSSON Lloyd, ANDERSSON Rudolf, ANDERSSON Ragnar, LILJEDAHL Hjalmar, OTTOSSON Gustav.

Lokal benämning: Järnvägsbron
Avbildade namn: PERSSON Hilding ANDERSSON Sture SVENSSON Lloyd ANDERSSON Rudolf ANDERSSON Ragnar LILJEDAHL Hjalmar OTTOSSON Gustav