• Studentbalen på Växjö stadshotell, våren 1965.
Bland deltagarna: Sittande andra raden fr.v.: adjunkt Hugo Häge, adjunkt Fransiska Niklasson, lektor Jöran Mjöberg, adjunkt Greta Ekstrand, lektor Gösta Björklund, adjunkt Barbro Larsson, adjunkt Kurt Beckman, fru Ingrid Guntsch, rektor Arnold Guntsch, adjunkt Mona Ekstrand, adjunkt Erik Vroland, adjunkt Adine Ozolins (?), adjunkt Gustav Stenow, timlärare Åke Rydeman, adjunkt Margareta Ögren, adjunkt Rolf Jansson, okänd och lektor Åke Karlsson.
Stående, tredje raden fr. v.: okänd, adjunkt Hans Chenarp (?), gymnastiklärare Sixten Redstedt, timlärare Erik Ekblad, adjunkt Carl Göran Ögren och adjunkt Stig Schönbeck.
Stående till höger, med glasögon: adjunkt Rune Johansson.
    Photo: Okänd fotograf / Kulturparken Småland / Smålands museum

Studentbalen på Växjö stadshotell, våren 1965. Bland deltagarna: Sittande andra raden fr.v.: adjunkt Hugo Häge, adjunkt Fransiska Niklasson, lektor Jöran Mjöberg, adjunkt Greta Eks...