• Studentbalen på Växjö stadshotell, våren 1958.
adjunkt Majken Weberg, adjunkt Stig Schönbeck, adjunkt Sigrid Berntman, rektor Arnold Guntsch, adjunkt Greta Ekstrand, lektor Bertil Dahlén, lektor Jöran Mjöberg, adjunkt Margareta Hagne, lektor Gösta Björklund, adjunkt Kerstin Svensson, okänd, okänd, timlärare Erik Melander. Till höger och snett bakom Gösta Björklund, adjunkt Marianne Båge-Åkerblom.
Tredje raden fr. v.: nr 5 teckningslärare Kurt Palmqvist, nr 7 gymnastiklärare Sixten Redstedt.
    Photo: Okänd fotograf / Kulturparken Småland / Smålands museum

Studentbalen på Växjö stadshotell, våren 1958. Andra raden fr.v.: okänd, adjunkt Rune Johansson, adjunkt Kurt Beckman, fru Ingrid Guntsch, teckningslärare Sven Brattberg, adjunkt...