• Studentbalen på Växjö stadshotell, våren 1960.
Fr.v. i andra raden: adjunkt Hilding Rundqvist, adjunkt Greta Ekstrand, lektor Helmer Selvik, adjunkt Margareta Ögren, adjunkt Kurt Beckman, lektor Natan Valmin, adjunkt Sigrid Berntman, lektor Jöran Mjöberg, fru Ingrid Guntsch, rektor Arnold Guntsch, adjunkt Rune Johansson, adjunkt Stig Carlsson, lektor Gösta Björklund, adjunkt Erik Wroland, adjunkt Gustaf Stenow.
Fr.v., stående i tredje raden: gymnastiklärare Lars Moresson, adjunkt Gunnar Sundberg, adjunkt Paul Thöre, okänd, okänd, adjunkt Marianne Båge-Åkerblom.
    Photo: Okänd fotograf / Kulturparken Småland / Smålands museum

Studentbalen på Växjö stadshotell, våren 1960. Fr.v. i andra raden: adjunkt Hilding Rundqvist, adjunkt Greta Ekstrand, lektor Helmer Selvik, adjunkt Margareta Ögren, adjunkt Kurt ...