• Studentbalen på Växjö stadshotell, våren 1963.
Fr.v. i andra raden: lektor Gösta Björklund, adjunkt Ruth Björklund, teckningslärare Sven Brattberg, adjunkt Sigrid Berntman, adjunkt Curt Beckman, fru Ingrid Guntsch, rektor Arnold Guntsch, gymnastikdir. Sigrid Grönqvist, lektor Nathan Valmin, okänd, adjunkt Gustaf Stenow.
Fr. v. i tredje raden: adjunkt Lita Valmin, okänd, kyrkoherde Erik Ekblad, okänd, gymnastiklärare Sixten Redstedt, adjunkt Paul Thöre, adjunkt Rune Johansson och lektor Åke Karlsson.
    Photo: Okänd fotograf / Kulturparken Småland / Smålands museum

Studentbalen på Växjö stadshotell, våren 1963. Fr.v. i andra raden: lektor Gösta Björklund, adjunkt Ruth Björklund, teckningslärare Sven Brattberg, adjunkt Sigrid Berntman, adjunk...