• Studentbalen på Växjö stadshotell, våren 1966.
Tredje raden (bakom två rader studenter), fr.v.: adjunkt Gunnar Sundberg, timlärare Carl-Fredrik Willstedt, lektor Anders Finnmark, timlärare Erik Ekblad, adjunkt Ulf Hjorth, adjunkt Sandor Szigethy, adjunkt Göran Bohm, lektor Jöran Mjöberg. okänd, gymnastiklärare Sixten Redstedt, adjunkt Hans Chenarp (?), adjunkt Rune Johansson, okänd, adjunkt Thomas Nilsson, teckningslärare Sven Brattberg, okänd, okänd, adjunkt Stig Skagert, värmeskötare Walther Eriksson, vaktmästare Arne Bergendahl.
Fjärde raden, fr.v.: gymnastiklärare Birgit Finnmark, adjunkt Mona Ekstrand, adjunkt Gustaf Stenow, adjunkt Inger Stenow, adjunkt Paul Thöre, adjunkt Ruth Björklund, lektor Gösta Björklund, adjunkt Curt Mossberg, adjunkt Anna Hörberg-Karlsson, adjunkt Kurt Beckman,fru Ingrid Guntsch, rektor Arnold Guntsch, okänd, lektor Per Hyltén, adjunkt Erik Wroland, okänd, adjunkt Åke Magnusson, adjunkt Barbro Larsson, adjunkt Wollmar Sandström och kontorsskrivare Ingrid Wahrolén.
    Photo: Okänd fotograf / Kulturparken Småland / Smålands museum

Studentbalen på Växjö stadshotell, våren 1966. Tredje raden (bakom två rader studenter), fr.v.: adjunkt Gunnar Sundberg, timlärare Carl-Fredrik Willstedt, lektor Anders Finnmark, ...