1 8
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr. Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp. Photo: Gerdén, Anna / Tekniska museet
Attribution (CC BY)
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr. Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp. Photo: Gerdén, Anna / Tekniska museet
Attribution (CC BY)
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr. Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp. Photo: Lindeberg-Lindvet, Anders / Tekniska museet
Attribution (CC BY)
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr. Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp. Photo: Lindeberg-Lindvet, Anders / Tekniska museet
Attribution (CC BY)
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr. Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp. Photo: Lindeberg-Lindvet, Anders / Tekniska museet
Attribution (CC BY)
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr. Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp. Photo: Lindeberg-Lindvet, Anders / Tekniska museet
Attribution (CC BY)
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr. Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp. Photo: Lindeberg-Lindvet, Anders / Tekniska museet
Attribution (CC BY)
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr. Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp. Photo: Lindeberg-Lindvet, Anders / Tekniska museet
Attribution (CC BY)
  • Accept license and download photo