Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr.
Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp.
Photo:
Gerdén, Anna
/
Tekniska museet
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr.
Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp.
Photo:
Gerdén, Anna
/
Tekniska museet
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr.
Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp.
Photo:
Lindeberg-Lindvet, Anders
/
Tekniska museet
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr.
Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp.
Photo:
Lindeberg-Lindvet, Anders
/
Tekniska museet
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr.
Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp.
Photo:
Lindeberg-Lindvet, Anders
/
Tekniska museet
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr.
Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp.
Photo:
Lindeberg-Lindvet, Anders
/
Tekniska museet
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr.
Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp.
Photo:
Lindeberg-Lindvet, Anders
/
Tekniska museet
Tacka av fossilfritt producerat stål från tillverkningen av världens första fordon tillverkat i fossilfritt stål. En ståltacka med konventionellt producerat stål finns med för jämförelse. I etui med inredning av skumplast. Vikt per tacka: 500 gr.
Text på tackorna: "Fossil-free steel using fossil-free sponge iron and fossil-free power" samt data om utsläpp, respektive "Steel" samt data om utsläpp.
Photo:
Lindeberg-Lindvet, Anders
/
Tekniska museet