1
7
100
Två stycken styrspakshandtag till J 35 (Draken). Gjorda i svart metall och bakelit. På den ena spaken står det skrivet längst ner: "BET F6400-017435", "BEN STYRSPAKSHANDTAG", "URSPR. BET SAAB-FD4-11", "IND. NR 317". På en påklistrad lapp bredvid står det: "CVA 801". Under detta går det att läsa: "SAAB", "STYRSPAKSHANDTAG FD4-11", "68015 [går inte att tyda]", och "TILLV. NR 317". På den andra spaken står det allra längst ner: "6800946 FD4-6 TNR 258" Båda styrspakarna har varsitt gult plastlock där det står "M1503-752396" på den ena, och "M1503-752553" på den andra.
Photo: Aeroseum
Två stycken styrspakshandtag till J 35 (Draken). Gjorda i svart metall och bakelit. På den ena spaken står det skrivet längst ner: "BET F6400-017435", "BEN STYRSPAKSHANDTAG", "URSPR. BET SAAB-FD4-11", "IND. NR 317". På en påklistrad lapp bredvid står det: "CVA 801". Under detta går det att läsa: "SAAB", "STYRSPAKSHANDTAG FD4-11", "68015 [går inte att tyda]", och "TILLV. NR 317". På den andra spaken står det allra längst ner: "6800946 FD4-6 TNR 258" Båda styrspakarna har varsitt gult plastlock där det står "M1503-752396" på den ena, och "M1503-752553" på den andra.
Photo: Aeroseum
Två stycken styrspakshandtag till J 35 (Draken). Gjorda i svart metall och bakelit. På den ena spaken står det skrivet längst ner: "BET F6400-017435", "BEN STYRSPAKSHANDTAG", "URSPR. BET SAAB-FD4-11", "IND. NR 317". På en påklistrad lapp bredvid står det: "CVA 801". Under detta går det att läsa: "SAAB", "STYRSPAKSHANDTAG FD4-11", "68015 [går inte att tyda]", och "TILLV. NR 317". På den andra spaken står det allra längst ner: "6800946 FD4-6 TNR 258" Båda styrspakarna har varsitt gult plastlock där det står "M1503-752396" på den ena, och "M1503-752553" på den andra.
Photo: Aeroseum
Två stycken styrspakshandtag till J 35 (Draken). Gjorda i svart metall och bakelit. På den ena spaken står det skrivet längst ner: "BET F6400-017435", "BEN STYRSPAKSHANDTAG", "URSPR. BET SAAB-FD4-11", "IND. NR 317". På en påklistrad lapp bredvid står det: "CVA 801". Under detta går det att läsa: "SAAB", "STYRSPAKSHANDTAG FD4-11", "68015 [går inte att tyda]", och "TILLV. NR 317". På den andra spaken står det allra längst ner: "6800946 FD4-6 TNR 258" Båda styrspakarna har varsitt gult plastlock där det står "M1503-752396" på den ena, och "M1503-752553" på den andra.
Photo: Aeroseum
Två stycken styrspakshandtag till J 35 (Draken). Gjorda i svart metall och bakelit. På den ena spaken står det skrivet längst ner: "BET F6400-017435", "BEN STYRSPAKSHANDTAG", "URSPR. BET SAAB-FD4-11", "IND. NR 317". På en påklistrad lapp bredvid står det: "CVA 801". Under detta går det att läsa: "SAAB", "STYRSPAKSHANDTAG FD4-11", "68015 [går inte att tyda]", och "TILLV. NR 317". På den andra spaken står det allra längst ner: "6800946 FD4-6 TNR 258" Båda styrspakarna har varsitt gult plastlock där det står "M1503-752396" på den ena, och "M1503-752553" på den andra.
Photo: Aeroseum
Två stycken styrspakshandtag till J 35 (Draken). Gjorda i svart metall och bakelit. På den ena spaken står det skrivet längst ner: "BET F6400-017435", "BEN STYRSPAKSHANDTAG", "URSPR. BET SAAB-FD4-11", "IND. NR 317". På en påklistrad lapp bredvid står det: "CVA 801". Under detta går det att läsa: "SAAB", "STYRSPAKSHANDTAG FD4-11", "68015 [går inte att tyda]", och "TILLV. NR 317". På den andra spaken står det allra längst ner: "6800946 FD4-6 TNR 258" Båda styrspakarna har varsitt gult plastlock där det står "M1503-752396" på den ena, och "M1503-752553" på den andra.
Photo: Aeroseum
Två stycken styrspakshandtag till J 35 (Draken). Gjorda i svart metall och bakelit. På den ena spaken står det skrivet längst ner: "BET F6400-017435", "BEN STYRSPAKSHANDTAG", "URSPR. BET SAAB-FD4-11", "IND. NR 317". På en påklistrad lapp bredvid står det: "CVA 801". Under detta går det att läsa: "SAAB", "STYRSPAKSHANDTAG FD4-11", "68015 [går inte att tyda]", och "TILLV. NR 317". På den andra spaken står det allra längst ner: "6800946 FD4-6 TNR 258" Båda styrspakarna har varsitt gult plastlock där det står "M1503-752396" på den ena, och "M1503-752553" på den andra.
Photo: Aeroseum
Accept license and download photo