1
5
100
Trehjulig personbil för en passagerare med motorn monterad ovanför framhjulet som drivs med kedja. Motorn startas med vev och tändning sker med magnetapparat. Broms på framhjulet och ett bakhjul. Alla reglage sitter på styrstången. Registrerad 1914 som A3075, från1916 som H28. Tvåcylindrig luftkyld bensinmotor, cylindervolym 880 cc Effekt 8 hk Två växlar framåt, ingen backväxel Högsta fart cirka 50 km/tim
Photo: Cronestrand, Nisse / Tekniska museet
Trehjulig personbil för en passagerare med motorn monterad ovanför framhjulet som drivs med kedja. Motorn startas med vev och tändning sker med magnetapparat. Broms på framhjulet och ett bakhjul. Alla reglage sitter på styrstången. Registrerad 1914 som A3075, från1916 som H28. Tvåcylindrig luftkyld bensinmotor, cylindervolym 880 cc Effekt 8 hk Två växlar framåt, ingen backväxel Högsta fart cirka 50 km/tim
Photo: Cronestrand, Nisse / Tekniska museet
Trehjulig personbil för en passagerare med motorn monterad ovanför framhjulet som drivs med kedja. Motorn startas med vev och tändning sker med magnetapparat. Broms på framhjulet och ett bakhjul. Alla reglage sitter på styrstången. Registrerad 1914 som A3075, från1916 som H28. Tvåcylindrig luftkyld bensinmotor, cylindervolym 880 cc Effekt 8 hk Två växlar framåt, ingen backväxel Högsta fart cirka 50 km/tim
Photo: Cronestrand, Nisse / Tekniska museet
Trehjulig personbil för en passagerare med motorn monterad ovanför framhjulet som drivs med kedja. Motorn startas med vev och tändning sker med magnetapparat. Broms på framhjulet och ett bakhjul. Alla reglage sitter på styrstången. Registrerad 1914 som A3075, från1916 som H28. Tvåcylindrig luftkyld bensinmotor, cylindervolym 880 cc Effekt 8 hk Två växlar framåt, ingen backväxel Högsta fart cirka 50 km/tim
Photo: Okänd / Tekniska museet
Trehjulig personbil för en passagerare med motorn monterad ovanför framhjulet som drivs med kedja. Motorn startas med vev och tändning sker med magnetapparat. Broms på framhjulet och ett bakhjul. Alla reglage sitter på styrstången. Registrerad 1914 som A3075, från1916 som H28. Tvåcylindrig luftkyld bensinmotor, cylindervolym 880 cc Effekt 8 hk Två växlar framåt, ingen backväxel Högsta fart cirka 50 km/tim
Photo: Häll, Peter / Tekniska museet
Accept license and download photo