1
8
100
Virtuella glasögon (A-D) A)Virtuella glasögon av plast. Cyklopformade, med remmar för att spänna fast vid huvudet. Avsedda att använda tillsammans med en smartphone (mobiltelefon), som placeras i ett fack framtill på glasögonen. För ungdomar eller vuxna från 13 år och uppåt. För att få en virtuell upplevelse krävs först att man laddar ned en applikation på internet www.trust.com/virutalreality. Två bilder framträder då framför vardera ögat. När man tittar genom glasögonens båda linser ger bilderna tillsammans en tredimensionell upplevelse av spel, filmer och video. Man får en känsla av att befinna sig i en annan värld. På sidorna av glasögonen finns två vred för inställning av skärpan. B) Säkerhetsföreskrifter C-D)bruksanvisning Kartong (332.989 a-b) och torkduk (332.990) ingår i förvärvet. /Karin Dern 2018-06-11
Photo: Adolfsson, Thomas / Nordiska museet
Virtuella glasögon (A-D) A)Virtuella glasögon av plast. Cyklopformade, med remmar för att spänna fast vid huvudet. Avsedda att använda tillsammans med en smartphone (mobiltelefon), som placeras i ett fack framtill på glasögonen. För ungdomar eller vuxna från 13 år och uppåt. För att få en virtuell upplevelse krävs först att man laddar ned en applikation på internet www.trust.com/virutalreality. Två bilder framträder då framför vardera ögat. När man tittar genom glasögonens båda linser ger bilderna tillsammans en tredimensionell upplevelse av spel, filmer och video. Man får en känsla av att befinna sig i en annan värld. På sidorna av glasögonen finns två vred för inställning av skärpan. B) Säkerhetsföreskrifter C-D)bruksanvisning Kartong (332.989 a-b) och torkduk (332.990) ingår i förvärvet. /Karin Dern 2018-06-11
Photo: Adolfsson, Thomas / Nordiska museet
Virtuella glasögon (A-D) A)Virtuella glasögon av plast. Cyklopformade, med remmar för att spänna fast vid huvudet. Avsedda att använda tillsammans med en smartphone (mobiltelefon), som placeras i ett fack framtill på glasögonen. För ungdomar eller vuxna från 13 år och uppåt. För att få en virtuell upplevelse krävs först att man laddar ned en applikation på internet www.trust.com/virutalreality. Två bilder framträder då framför vardera ögat. När man tittar genom glasögonens båda linser ger bilderna tillsammans en tredimensionell upplevelse av spel, filmer och video. Man får en känsla av att befinna sig i en annan värld. På sidorna av glasögonen finns två vred för inställning av skärpan. B) Säkerhetsföreskrifter C-D)bruksanvisning Kartong (332.989 a-b) och torkduk (332.990) ingår i förvärvet. /Karin Dern 2018-06-11
Photo: Adolfsson, Thomas / Nordiska museet
Virtuella glasögon (A-D) A)Virtuella glasögon av plast. Cyklopformade, med remmar för att spänna fast vid huvudet. Avsedda att använda tillsammans med en smartphone (mobiltelefon), som placeras i ett fack framtill på glasögonen. För ungdomar eller vuxna från 13 år och uppåt. För att få en virtuell upplevelse krävs först att man laddar ned en applikation på internet www.trust.com/virutalreality. Två bilder framträder då framför vardera ögat. När man tittar genom glasögonens båda linser ger bilderna tillsammans en tredimensionell upplevelse av spel, filmer och video. Man får en känsla av att befinna sig i en annan värld. På sidorna av glasögonen finns två vred för inställning av skärpan. B) Säkerhetsföreskrifter C-D)bruksanvisning Kartong (332.989 a-b) och torkduk (332.990) ingår i förvärvet. /Karin Dern 2018-06-11
Photo: Adolfsson, Thomas / Nordiska museet
Virtuella glasögon (A-D) A)Virtuella glasögon av plast. Cyklopformade, med remmar för att spänna fast vid huvudet. Avsedda att använda tillsammans med en smartphone (mobiltelefon), som placeras i ett fack framtill på glasögonen. För ungdomar eller vuxna från 13 år och uppåt. För att få en virtuell upplevelse krävs först att man laddar ned en applikation på internet www.trust.com/virutalreality. Två bilder framträder då framför vardera ögat. När man tittar genom glasögonens båda linser ger bilderna tillsammans en tredimensionell upplevelse av spel, filmer och video. Man får en känsla av att befinna sig i en annan värld. På sidorna av glasögonen finns två vred för inställning av skärpan. B) Säkerhetsföreskrifter C-D)bruksanvisning Kartong (332.989 a-b) och torkduk (332.990) ingår i förvärvet. /Karin Dern 2018-06-11
Photo: Adolfsson, Thomas / Nordiska museet
Virtuella glasögon (A-D) A)Virtuella glasögon av plast. Cyklopformade, med remmar för att spänna fast vid huvudet. Avsedda att använda tillsammans med en smartphone (mobiltelefon), som placeras i ett fack framtill på glasögonen. För ungdomar eller vuxna från 13 år och uppåt. För att få en virtuell upplevelse krävs först att man laddar ned en applikation på internet www.trust.com/virutalreality. Två bilder framträder då framför vardera ögat. När man tittar genom glasögonens båda linser ger bilderna tillsammans en tredimensionell upplevelse av spel, filmer och video. Man får en känsla av att befinna sig i en annan värld. På sidorna av glasögonen finns två vred för inställning av skärpan. B) Säkerhetsföreskrifter C-D)bruksanvisning Kartong (332.989 a-b) och torkduk (332.990) ingår i förvärvet. /Karin Dern 2018-06-11
Photo: Adolfsson, Thomas / Nordiska museet
Virtuella glasögon (A-D) A)Virtuella glasögon av plast. Cyklopformade, med remmar för att spänna fast vid huvudet. Avsedda att använda tillsammans med en smartphone (mobiltelefon), som placeras i ett fack framtill på glasögonen. För ungdomar eller vuxna från 13 år och uppåt. För att få en virtuell upplevelse krävs först att man laddar ned en applikation på internet www.trust.com/virutalreality. Två bilder framträder då framför vardera ögat. När man tittar genom glasögonens båda linser ger bilderna tillsammans en tredimensionell upplevelse av spel, filmer och video. Man får en känsla av att befinna sig i en annan värld. På sidorna av glasögonen finns två vred för inställning av skärpan. B) Säkerhetsföreskrifter C-D)bruksanvisning Kartong (332.989 a-b) och torkduk (332.990) ingår i förvärvet. /Karin Dern 2018-06-11
Photo: Adolfsson, Thomas / Nordiska museet
Virtuella glasögon (A-D) A)Virtuella glasögon av plast. Cyklopformade, med remmar för att spänna fast vid huvudet. Avsedda att använda tillsammans med en smartphone (mobiltelefon), som placeras i ett fack framtill på glasögonen. För ungdomar eller vuxna från 13 år och uppåt. För att få en virtuell upplevelse krävs först att man laddar ned en applikation på internet www.trust.com/virutalreality. Två bilder framträder då framför vardera ögat. När man tittar genom glasögonens båda linser ger bilderna tillsammans en tredimensionell upplevelse av spel, filmer och video. Man får en känsla av att befinna sig i en annan värld. På sidorna av glasögonen finns två vred för inställning av skärpan. B) Säkerhetsföreskrifter C-D)bruksanvisning Kartong (332.989 a-b) och torkduk (332.990) ingår i förvärvet. /Karin Dern 2018-06-11
Photo: Adolfsson, Thomas / Nordiska museet
Accept license and download photo