• Teckning i blyerts och tusch på tunt papper "Valutgång -68". Motiv, tre partiledare - från vänster: Sven Wedén (FP), C-H Hermansson (VPK) och Yngve Homberg (M) -  kläms mellan två stora knytnävar märkta "CP" resp. "SAP", dvs Centerpartier och Socialdemokratiska Arbetarpartiet. Osignerad. Vit passpartout. Montering/Ram: Laserad träram, glasad.
    Photo: Länsmuseet Gävleborg / Länsmuseet Gävleborg (Upphovsrätt)
    Photo: Länsmuseet Gävleborg (Upphovsrätt)

Valutgång -68 [Blyerts och tuschteckning]