På övre raden i mitten står Petra Markstedt som går i andra klass och till höger Emma Sahlman som går i tredje klass. På främre raden från höger står Johanna Sahlman som går i and...

2 comments

• Haha! Det där är jag och min syster! Jag är den blonda till höger på främre raden (Johanna Sahlman), går i 2:dra klass på Bosgårdsskolan, bredvid mig står Maria Astesana, i 3:an. På övre raden från höger är Petra Markstedt (samma klass som mig), min syster Emma Sahlman (samma klass som Maria). Tjejen längst upp till vänster kommer jag inte ihåg tyvärr. Älskade den där dockteaterkursen!
  • Hej Johanna, Vad roligt att du hittade dig och din syster i vår fotosamling :-) Tack för din kommentar! Mvh Linda, Mölndals stadsmuseum