• Teater barnteater i Folkets park 1948, överst från vänster Yvonne Aneroth, Daisy Hansson, Elsie Cederberg, Gun Mattsson, Astrid Lanz, Hjördis Kvist, Ingalill Nilsson, Janet Johansson, Dagny Hansson, (två längre bak Siv Johansson, ___) Dagny Hansson, Sonja Karlsson, Ingrid Johansson, Ulla Svensson, Ulla Persson, Britt Anderberg, de små Maj-Lis Olsson, Elsie Ström.
	2dra raden Barbro Magnusson, Siv Olsson, Birgitta Lundberg, Maj-Britt, Gull-Britt Linde, Ingvar Nilsson, Elsie Möller, Anita Jönsson, Margit Pettersson, ___, Ruth Jönsson, Inga__, Viola Alström, Ingrid Jönsson, Maj-Lis Svensson.
	3dje raden Axel Ahlström, Georg Larsson, Kalle Svensson, Lindell, Anders Olsson, Anna-Lisa Lundin, Erik Lundahl, revydirektör Knut Gerhard, Gunnar Lundin, Bertil Johansson, liggande Jan Nilsson, Per Gunnar Lundin.
    Photo: Cederholm Foto / Trelleborgs museum

Teater barnteater i Folkets park 1948, överst från vänster Yvonne Aneroth, Daisy Hansson, Elsie Cederberg, Gun Mattsson, Astrid Lanz, Hjördis Kvist, Ingalill Nilsson, Janet Johanss...