• Mannekänguppvisning i Allianskyrkan i Skärstad. Sittande tvåa fr h är Solveig Magnusson. Kvinnan som tackar mannekängen kan vara Ingrid Jardefors. Bakom henne står Ingrid Larsson från Berghem.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Mannekänguppvisning i Allianskyrkan i Skärstad. Sittande tvåa fr h är Solveig Magnusson. Kvinnan som tackar mannekängen kan vara Ingrid Jardefors. Bakom henne står Ingrid Larsson f...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits

• Damen som tackar mannekängen kan vara Ingrid Jardefors från Korparp i Ölmstad
  • Tack.
  • Damen bakom är Ingrid Larsson från Berghem. Bilden är tagen i Allianskyrkan i Skärstad.
  • Tack.