• Einar Hafström och okänd flicka sitter vid ett runt bord med kaffekoppar, kaffekanna och bullar. Stående bakom dem från vänster är Sten Roman och Ingmar Lago. Till höger står en ung man i randig tröja med en liten ljuskrona i handen. Han tackar, sannolikt, en kostymklädd äldre man för densamma.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Einar Hafström och okänd flicka sitter vid ett runt bord med kaffekoppar, kaffekanna och bullar. Stående bakom dem från vänster är Sten Roman och Ingmar Lago. Till höger står en un...