Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet
Ånglok, "Fryckstad", spårvidd 1101 mm (1099 mm enligt Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914). Cylinderdiameter 230 mm. Slagets längd 395 mm. Sidoramar utanför hjulen bestående av plåtskodda ekplankor (Katalog över Statens Järnvägars avdelning å Baltiska utställningen i Malmö 1914).
Photo:
Järnvägsmuseet