• Familjen som bebodde Jonsboda torp u. Bergunda Herregård (på 1 11:s övningsfält) i Bergunda utanför Växjö, 1932.
Fr. v. i övre raden: Signe, g. Pettersson, Lennart Karlsson, Elsa, g. Dahlberg, John Karlsson, Ture Karlsson, Arthur Carlsson, Ester, g. Pettersson, Henning Karlsson, Erik Karlsson, Gerda Karlsson, Karin, g. Rubin och Anna-Lisa, g. Gunnarsson.
Främre raden fr.v.: Rune Karlsson, föräldrarna Karl och Cecilia Johansson samt Hildur, g. Fogelström.
    Photo: Persson, Ivan / Kulturparken Småland / Smålands museum

Familjen som bebodde Jonsboda torp u. Bergunda Herregård (på 1 11:s övningsfält) i Bergunda utanför Växjö, 1932. Fr. v. i övre raden: Signe, g. Pettersson, Lennart Karlsson, Elsa, ...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits