• Teater Nyårsrevy neg. 70:2875 9x12 första raden från vänster sittande Rakel Lundberg-Alm, Ella Nilsson, Rut Magnusson, Fritz Malmsjö, Herta Möllerberg-Paulsson, Gun Nilsson, andra raden från vänster Erik Magnusson, Ella Hartman, 3___, Algot Hägg, Hartman, Annie Malmsjö, Johan Nilsson, Oskar Ekman, Irma Alfredsson Paulin, tredje raden från vänster Jarl Andersson, Olle Jönsson, Åke Holst, Ernst Nilsson. Repronegativ 1997.1.
    Photo: Trelleborgs museum

Teater Nyårsrevy neg. 70:2875 9x12 första raden från vänster sittande Rakel Lundberg-Alm, Ella Nilsson, Rut Magnusson, Fritz Malmsjö, Herta Möllerberg-Paulsson, Gun Nilsson, andra ...